- Genre
-
Non-Fictie
- Onderwerpen
-
Vormgeving en design, Stedenbouw, Architectuur, Kunst, Fotografie, Film, Radio, Televisie, industriële vormgeving
- Taal
-
Engels
- Oorspronkelijke taal
-
Nederlands,
verschenen als Looks good, feels good, is good
Meer informatie
- Uitgever
- Lecturis, Eindhoven
- Verschenen
-
2014
- ISBN
- 9789462260696
- Kenmerken
-
256 pagina's, illustraties, 25 cm
- Aantekening
- Met literatuuropgave
- case study authors Aaron Betsky, Jurgen Bey, Jan Boelen, Max Bruinsma, Richard van der Laken, Thomas Widdershoven, Joanna van der Zanden, Yu-Lan van Alphen and Gertrude Flentge
- Vertaling van Looks good, feels good, is good : hoe social design de wereld verandert. - 2014
- editorial support and photo research Celine van Kleef
- Omslagtitel
- translation [from the Dutch] Beter Engels Vertaalbureau
- concept and editor Anne van der Zwaag
Dit boek kun je niet aanvragen, maar wel inzien. Het ligt ter inzage op de volgende locatie:
Koninklijke Bibliotheek